Повний перелік нормативно-правової бази
щодо викладання англійської мови у 2016-2017 н.р.
- "Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період 2012-2021 роки"
- Закон України "Про засади державної мовної політики"
- "Концепція мовної освіти"
- "Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді"
- "Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки"
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
- Лист МОН України №1/9-437 від 17.08.2016 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах"
- Наказ МОН України від 19.08.2016№1009 "Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнівпочаткової школи"
- Лист МОН України від 17.08.2016№1/9-434 "Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році"
- Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2016/2017 навчальному році
- Програми з англійської мови
Національна стратегія розвитку освіти на період 2012 - 2021 роки
Закон України "Про засади державної мовної політики"
"Концепція мовної освіти"
"Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді"
"Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки"
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Наказ МОН України №1009 від 19.08.2016
Лист МОН від 17.08.2016 №1/9-434 “Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”
Методичні рекондації щодо викладання іноземних мов у 2016/2017 навчаьному році
Навчальні програми:
Програма з іноземних мов для 1-4 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 5-9 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 10-11 класів (рівень стандарту)
Закон України "Про засади державної мовної політики"
"Концепція мовної освіти"
"Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді"
"Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки"
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Наказ МОН України №1009 від 19.08.2016
Лист МОН від 17.08.2016 №1/9-434 “Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”
Методичні рекондації щодо викладання іноземних мов у 2016/2017 навчаьному році
Навчальні програми:
Програма з іноземних мов для 1-4 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 5-9 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 10-11 класів (рівень стандарту)
Враховуйте також ЗМІНИ до програм з 2016 р.
Зміни до програми 1-4 класів (2016-2017 н.р.)
Опис ключових змін до проекту оновленої програми з англійської мови для загальноосвітніх НЗ
З метою розвантаження навчальних програм з англійської мови 1-4 класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, враховуючи пропозиції та побажання коментаторів публічного обговорення, рекомендації викладачів, психологів, методистів, а також враховуючи досвід європейських навчальних закладів, до програм внесені такі зміни:
НОРМИ, ЩО БУЛИ ВИЛУЧЕНІ, СКОРОЧЕНІ ЗА ОБСЯГОМ АБО ПЕРЕНЕСЕНІ ДО ІНШОГО КЛАСУ
1 клас ЗНЗ | |
Лінгвістична граматична компетенція | Іменники у множині із закінченням –es(перенесено до 2 класу) |
Лінгвістична граматична компетенція | Заперечна форма спонукальних речень у стверджувальній формі (вилучено) |
Мовленнєва компетенція говоріння | Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено до 2-3 речень/реплік) |
Мовленнєва компетенція письмо | Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень(вилучено) |
2 клас ЗНЗ | |
Лінгвістична лексична компетенція | Тема «Шкільне приладдя» (вилучено) |
Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесенодо 3 класу) | |
Мовленнєва компетенція говоріння | Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік (скорочено до 3-4 речень/реплік) |
Мовленнєва компетенція письмо | Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень (скорочено до 2-3 речень) |
3 клас ЗНЗ | |
Лінгвістична граматична компетенція | Future Simple (перенесенодо 4 класу) |
Мовленнєва компетенція говоріння | Обсяг висловлювання 5-6 речень/5 реплік (скорочено до 4-5 речень/4 реплік) |
Мовленнєва компетенція письмо | Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень) |
4 клас ЗНЗ | |
Лінгвістична лексична компетенція | Тема «Дикі та свійські тварини»(вилучено) |
Present Perfect (вилучено) | |
Мовленнєва компетенція говоріння | Обсяг висловлювання 6-7 речень/6 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік |
Мовленнєва компетенція письмо | Обсяг письмового повідомлення 6-7 речень (скорочено до 5-6 речень) |
НОРМИ, ЩО БУЛИ ВНЕСЕНІ У ПРОГРАМИ ТА ПОЯСНЮВАЛЬНУ ЗАПИСКУ:
- Надання переваги усному мовленню у перших класах із додаванням лише елементів письма та читання: 1 клас ЗНЗ та СНЗ – увідний усний курс у першому семестрі.
- Настійна рекомендація вживати Print Script на письмі – для полегшення подальшої роботи дитини із друкованими текстами.
- Рекомендація витрачати на написання літер, слів не більше 10% часу на уроці, використовуючи на початковому етапі окремі аркуші у клітинку та застосування олівця.
- Широке використання пісень, віршів, аудіо- та відеоматеріалів, з 1 по 4 клас ЗНЗ та СНЗ, для вдосконалення навичок аудіювання та говоріння, а також використання навчальних інтернет-ресурсів для самостійної роботи учнів.
- Згідно із вимогами рівня А1 - Введення лексичних тем «Їжа», «Прогулянка», «Предмети домашнього вжитку», «Емоції», «В кафе», «В крамниці», «В аеропорту», «На вокзалі» та інших, для розвитку соціокультурної компетенції та здатності дитини озвучувати свої нагальні потреби у життєвих ситуаціях.
- Введення з 1-го класу вивчення слів та виразів, що уможливлюють дитині будувати діалоги та працювати у парах: «What’s your name?», «How are you?”, “Wherе do you live?”, “Where are you from?”, питальні слова «What? Where? When? How?”.
- Впровадження простих мовленнєвих завдань для ведення коротких діалогів різних типів: розпитування, домовленості, обміну думками і повідомленнями.
- Практика таких сучасних коротких форм письмового спілкування, як написання смс-повідомлень та емейлів.
- Введення соціокультурної компетенції «Обирати та вживати слова, що описують емоцiйний стан людини.»
- Спрощення навичок спілкування учнів СНЗ за рахунок введення часто вживаних граматичних форм згідно вимог А1 (hate/love/like singing; I’d like to… )
- Рекомендації для вчителів залучати різні засоби навчання - робочі зошити, аудіо-/відеозаписи, дидактичні копіювальні матеріали, навчальні інтернет-ресурси тощо) та активно використовувати такі форми навчання, як: розучування та відтворювання пісень, чантів, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар