Нормативно-правова база ( 2016 - 2017 н.р.)


Повний перелік нормативно-правової бази 
щодо викладання англійської мови у 2016-2017 н.р. 
  1. "Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період 2012-2021 роки" 
  2. Закон України "Про засади державної мовної політики" 
  3. "Концепція мовної освіти"
  4. "Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді" 
  5. "Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки" 
  6. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти 
  7. Лист МОН України №1/9-437 від 17.08.2016 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах" 
  8. Наказ МОН України від 19.08.2016№1009 "Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнівпочаткової школи" 
  9. Лист МОН України від 17.08.2016№1/9-434 "Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році" 
  10. Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2016/2017 навчальному році 
  11. Програми з англійської мови

Національна стратегія розвитку освіти на період 2012 - 2021 роки

Закон України "Про засади державної мовної політики"

"Концепція мовної освіти"

"Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді"


"Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки"

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»

Наказ МОН України №1009 від 19.08.2016

Лист МОН від 17.08.2016 №1/9-434 “Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”

Методичні рекондації щодо викладання іноземних мов у 2016/2017 навчаьному році

Навчальні програми:
Програма з іноземних мов для 1-4 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 5-9 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 10-11 класів (рівень стандарту)


Враховуйте також ЗМІНИ до програм з 2016 р.


Зміни до програми 1-4 класів (2016-2017 н.р.)

Опис ключових змін до проекту оновленої програми з англійської мови для загальноосвітніх НЗ

З метою розвантаження навчальних програм з англійської мови 1-4 класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, враховуючи пропозиції та побажання коментаторів публічного обговорення, рекомендації викладачів, психологів, методистів, а також враховуючи досвід європейських навчальних закладів, до програм внесені такі зміни:
НОРМИ, ЩО БУЛИ ВИЛУЧЕНІ, СКОРОЧЕНІ ЗА ОБСЯГОМ АБО ПЕРЕНЕСЕНІ ДО ІНШОГО КЛАСУ
1 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенціяІменники у множині із закінченням –es(перенесено до 2 класу)
Лінгвістична граматична компетенціяЗаперечна форма спонукальних речень у стверджувальній формі (вилучено)
Мовленнєва компетенція говорінняОбсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено до 2-3 речень/реплік)
Мовленнєва компетенція письмоВідтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень(вилучено)
2 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенціяТема «Шкільне приладдя» (вилучено)
Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесенодо 3 класу)
Мовленнєва компетенція говорінняОбсяг висловлювання 4-5 речень/реплік (скорочено до 3-4 речень/реплік)
Мовленнєва компетенція письмоОбсяг письмового повідомлення 4-5 речень (скорочено до 2-3 речень)
3 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенціяFuture Simple (перенесенодо 4 класу)
Мовленнєва компетенція говорінняОбсяг висловлювання 5-6 речень/5 реплік (скорочено до 4-5 речень/4 реплік)
Мовленнєва компетенція письмоОбсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень)
4 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенціяТема «Дикі та свійські тварини»(вилучено)
Present Perfect (вилучено)
Мовленнєва компетенція говорінняОбсяг висловлювання 6-7 речень/6 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік
Мовленнєва компетенція письмоОбсяг письмового повідомлення 6-7 речень (скорочено до 5-6 речень)

НОРМИ, ЩО БУЛИ ВНЕСЕНІ У ПРОГРАМИ ТА ПОЯСНЮВАЛЬНУ ЗАПИСКУ:

  1. Надання переваги усному мовленню у перших класах із додаванням лише елементів письма та читання: 1 клас ЗНЗ та СНЗ – увідний усний курс у першому семестрі.
  2. Настійна рекомендація вживати Print Script на письмі – для полегшення подальшої роботи дитини із друкованими текстами.
  3. Рекомендація витрачати на написання літер, слів не більше 10% часу на уроці, використовуючи на початковому етапі окремі аркуші у клітинку та застосування олівця.
  4. Широке використання пісень, віршів, аудіо- та відеоматеріалів, з 1 по 4 клас ЗНЗ та СНЗ, для вдосконалення навичок аудіювання та говоріння, а також використання навчальних інтернет-ресурсів для самостійної роботи учнів.
  5. Згідно із вимогами рівня А1 - Введення лексичних тем «Їжа», «Прогулянка», «Предмети домашнього вжитку», «Емоції», «В кафе», «В крамниці», «В аеропорту», «На вокзалі» та інших, для розвитку соціокультурної компетенції та здатності дитини озвучувати свої нагальні потреби у життєвих ситуаціях.
  6. Введення з 1-го класу вивчення слів та виразів, що уможливлюють дитині будувати діалоги та працювати у парах: «What’s your name?», «How are you?”, “Wherе do you live?”, “Where are you from?”, питальні слова «What? Where? When? How?”.
  7. Впровадження простих мовленнєвих завдань для ведення коротких діалогів різних типів: розпитування, домовленості, обміну думками і повідомленнями.
  8. Практика таких сучасних коротких форм письмового спілкування, як написання смс-повідомлень та емейлів.
  9. Введення соціокультурної компетенції «Обирати та вживати слова, що описують емоцiйний стан людини.»
  10. Спрощення навичок спілкування учнів СНЗ за рахунок введення часто вживаних граматичних форм згідно вимог А1 (hate/love/like singing; I’d like to… )
  11. Рекомендації для вчителів залучати різні засоби навчання - робочі зошити, аудіо-/відеозаписи, дидактичні копіювальні матеріали, навчальні інтернет-ресурси тощо) та активно використовувати такі форми навчання, як: розучування та відтворювання пісень, чантів, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання.







Немає коментарів:

Дописати коментар